Přečtěte si
o marketingu, prodeje a videotvorby
o marketingu, obchodu a videotvorbě
Marketingové tipy do roku 2023
Připravil jsem pro vás souhrn několika základních tipů, jak posunout své marketingové působení v roce 2023. Ačkoliv jsou některé body naprosto základní, spoustu firem nebo e-shopů na ně pravidelně zapomíná. Rozhodně rok 2023 nepodceňujte a otevřete se novým marketingovým směrům. Optimalizujte s předstihem. S čistým štítem - auditem celého podnikání. jak si stojíte s produkty, náklady, vývojem ...
Nová spolupráce: Herbadent
Nová výzva pro rok 2023. Společně s Michalem a Ondrou jsme navázali spolupráci se značkou Herbadent. V úterý jsme navštívili jejich zázemí a poslechli si část o historii a vývoji celé firmy. 100% z bylin. 125 let tradice. 100% česká. ověřená účinnost. Vyrobeno z bylin. https://www.herbadent.cz/ Navštívili jsme základnu na Praze 4. Zde jsme absolvovali úvodní seznámení s ...
Školení základů PPC reklamy
Od základů až po tipy... V neděli 16.10 jsem měl možnost proškolit studenty online marketingu na téma základů PPC reklamy na Google Ads Vzhledem k tomu, že absolutní většina neměla s Ads a PPC reklamou žádnou zkušenost, vzali jsme to hezky od začátku. Co to vůbec PPC reklama je, jaké jsou možnosti založení účtů a jak vůbec nad PPC kampaněmi přemýšlet. Ve ...
Pomůže markeťákovi vlastní e-shop?
Dlouhou dobu jsem řešil, zda mě jako markeťáka dokáže posunout vlastní e-shop. Sliboval jsem si od toho to, že budu vidět jednotlivé kroky lépe z pozice mého klienta a budu na ně moci mnohem lépe reagovat. V letošním roce se tato skutečnosti naplnila a my s přítelkyní rozjeli e-shop s ručně vyráběnou keramikou. Bylo to skvělé spojení toho, když jeden umí něco unikátního ...
Reference a práce s klientem v online prostředí
Minulý čtvrtek jsem měl možnost prezentovat na marketingovém Čtvrtkonu. Vybral jsem si pro někoho možná citlivé téma - práce s klienty a jejich servis. Asi každý markeťák říká svým klientům, aby pečovali o zákazníky. 👍 Jak to ale dělají sami markeťácí? V poslední době mě totiž noví klienti oslovují hlavně díky referencím. Nezajímají je čísla, zkušenosti… věří jiným. 🤝 Bohužel to jsou ...
Letní okurková sezóna
Léto je v plném proudu a to často znamená pokles tržeb a poptávek. Na druhou stranu to znamená i více času pro brainstorming a potenciální rozvoj. Na co se zaměřit toto léto? Projděte a optimalizujte webové stránky Aktualizujte na webu staré informace, přidejte nový obsah (textový i vizuální) a vylepšete dosavadní navigaci. Popřemýšlejte o nových stránkách, jejich rozvržení a vzájemném propojení. Vytvořte ...