Připravil jsem pro vás souhrn několika základních tipů, jak posunout své marketingové působení v roce 2023. Ačkoliv jsou některé body naprosto základní, spoustu firem nebo e-shopů na ně pravidelně zapomíná. Rozhodně rok 2023 nepodceňujte a otevřete se novým marketingovým směrům. Optimalizujte s předstihem.
S čistým štítem – auditem celého podnikání.
jak si stojíte s produkty, náklady, vývojem prodejů a další..
Hodnocení má pořád velkou váhu.
velká část nových uživatelů se rozhoduje na základě referencí jiných.
Příběhy? Ty umí!
pokud dokážete vyprávět, jak dobří jste, vzhůru do toho!
Networking má něco do sebe.
nikdy nevíte, kdy narazíte na člověka, který vám pomůže posunout vaše podnikání.
Unikátní fotky a videa. Rok 2022 ukázal své.
stačí telefon, aplikace a trochu zručnosti. Vyplatí se to.
Google Analytics vám neukáží vše.
rozhodujte se na základě reálné poptávky a odezvy.
Pouze PPC reklama? Zkuste i další kanály!
každá cesta umí přinést zákazníky.
Rok 2022 ukázal spoustu novinek na které je třeba reagovat pravidelně.
– doměřování dat je horší a horší
– automatika je budoucnost
– video má fakt váhu
– telefon už fakt není jen kalkulačka
– spustit 2 kampaně fakt nestačí
– akvizice bude zase něco stát
vzhůru do roku 2023!