Připravil jsem pro vás souhrn několika základních tipů, jak posunout své marketingové působení v roce 2023. Ačkoliv jsou některé body naprosto základní, spoustu firem nebo e-shopů na ně pravidelně zapomíná. Rozhodně rok 2023 nepodceňujte a otevřete se novým marketingovým směrům. Optimalizujte s předstihem.
![16](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/16.png)
S čistým štítem – auditem celého podnikání.
jak si stojíte s produkty, náklady, vývojem prodejů a další..
Hodnocení má pořád velkou váhu.
velká část nových uživatelů se rozhoduje na základě referencí jiných.
![17](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/17.png)
![18](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/18.png)
Příběhy? Ty umí!
pokud dokážete vyprávět, jak dobří jste, vzhůru do toho!
Networking má něco do sebe.
nikdy nevíte, kdy narazíte na člověka, který vám pomůže posunout vaše podnikání.
![19](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/19.png)
![20](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/20.png)
Unikátní fotky a videa. Rok 2022 ukázal své.
stačí telefon, aplikace a trochu zručnosti. Vyplatí se to.
Google Analytics vám neukáží vše.
rozhodujte se na základě reálné poptávky a odezvy.
![21](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/21.png)
![22](https://jirkazofaj.cz/wp-content/uploads/2023/01/22.png)
Pouze PPC reklama? Zkuste i další kanály!
každá cesta umí přinést zákazníky.
Rok 2022 ukázal spoustu novinek na které je třeba reagovat pravidelně.
– doměřování dat je horší a horší
– automatika je budoucnost
– video má fakt váhu
– telefon už fakt není jen kalkulačka
– spustit 2 kampaně fakt nestačí
– akvizice bude zase něco stát
vzhůru do roku 2023!