Přečtěte si
o marketingu, prodeje a videotvorby
o marketingu, obchodu a videotvorbě
Už se připravujete na Vánoce? Jak na kvalitní videopodklady, které zvýší vaše tržby ve vánoční sezóně
Rok 2023 dokazuje, že si video našlo své místo ve výkonnostních kampaních a obecně v online prostoru. Největší zastoupení tvoří na sociálních sítích, a to i díky příchodu nové platformy TikTok. Obsah generovaný uživateli (UGC) se stal velmi oblíbený, což je vidět nejen v samotných interakcích u videí, ale i při finálním nákupu na e-shopech. Vánoční sezóna s sebou nese pro většinu ...
Je spolupráce mezi PPC specialistou a Facebook specialistou důležitá?
Jestli je spolupráce mezi těmito dvěma specialisty důležitá? O tom není třeba ani diskutovat. I tak se ovšem často potkávám s klienty, kteří mají svůj marketingový tým sestavený z několika freelancerů. Ono to nemusí být problém, pokud celý tým pravidelně komunikuje a nehází si klacky pod nohy. Není nic horšího, než pře dvou specialistů o počet konverzí. A že se to sakra stává! ...
TIP: Tvoříte reklamu ve stories? A znáte ochranné značky?
Ochranné značky (žlutě vyznačené) jsou místem, kde se v reklamě zobrazuje název stránky, informace sponzorováno a call to action. Pokud v těchto místech máte důležitou informaci, váš zákazník ji zřejmě přejde bez povšimnutí. Nejčastěji vídám tento problém u videí, konkrétně u titulků a popisků, které bývají použity příliš nízko. Ačkoliv máte k dispozici fajn video, můžete ho tímto velmi snadno degradovat. Stejně byste ...
3 věci, které jsem si odnesl z veletrhu Czech Online Expo
22. a 23.2. 2023 proběhl v Praze již tradiční veletrh Czech Online Expo, který se zaměřuje skoro na všechny odvětví online marketingu. Minulý rok nastalo spoustu změn, novinek, které značně mění svět v online, a tak jsem byl zvědavý, jak se k tomu ostatní postaví. 1. Umělá inteligence Nejvíce diskutované téma letošního roku je samozřejmě AI. Co dokáže, nedokáže, komu pomůže a ...
7 nejčastějších chyb u PPC reklamy
1) Publikum - cíl Pokud neznáte dobře své zákazníky a jejich nákupní proces, nemůžete cílit na správně a vaše kampaň se může stát velmi neefektivní. Častým problémem je, že dané produkty nebo značky nejsou tolik známé nebo nepotřebné a tak reklamy nedostanou potřebný počet vyhledávání. V tomto případě je lepší zvolit reklamu na sociálních sítích. 2) Nesprávný výběr klíčových slov: Výběr špatných ...
TIP: Plánování příspěvků na Linkedinu
Možnost plánování příspěvků přímo v Linkedinu! Novinka, která ušetří spoustu času. Aktuálně je tato funkce spuštěna u většiny desktopů, ale postupem by měla být aktivní i v mobilních zařízeních. Správa sociálních sítích se stává zase o kousek dostupnější a snazší. Budete tuto funkci využívat?