TIP: Tvoříte reklamu ve stories? A znáte ochranné značky?
admin2023-03-22T16:51:02+00:0022 března, 2023|
Ochranné značky (žlutě vyznačené) jsou místem, kde se v reklamě zobrazuje název stránky, informace sponzorováno a call to action. Pokud v těchto místech máte důležitou informaci, váš zákazník ji zřejmě přejde bez povšimnutí. Nejčastěji vídám tento problém u videí, konkrétně u titulků a popisků, které bývají použity příliš nízko. Ačkoliv máte k dispozici fajn video, můžete ho tímto velmi snadno degradovat. Stejně byste ...
3 věci, které jsem si odnesl z veletrhu Czech Online Expo
admin2023-02-26T18:05:12+00:0026 února, 2023|
22. a 23.2. 2023 proběhl v Praze již tradiční veletrh Czech Online Expo, který se zaměřuje skoro na všechny odvětví online marketingu. Minulý rok nastalo spoustu změn, novinek, které značně mění svět v online, a tak jsem byl zvědavý, jak se k tomu ostatní postaví. 1. Umělá inteligence Nejvíce diskutované téma letošního roku je samozřejmě AI. Co dokáže, nedokáže, komu pomůže a ...
7 nejčastějších chyb u PPC reklamy
admin2023-02-03T16:19:41+00:003 února, 2023|
1) Publikum - cíl Pokud neznáte dobře své zákazníky a jejich nákupní proces, nemůžete cílit na správně a vaše kampaň se může stát velmi neefektivní. Častým problémem je, že dané produkty nebo značky nejsou tolik známé nebo nepotřebné a tak reklamy nedostanou potřebný počet vyhledávání. V tomto případě je lepší zvolit reklamu na sociálních sítích. 2) Nesprávný výběr klíčových slov: Výběr špatných ...
TIP: Plánování příspěvků na Linkedinu
admin2023-01-19T21:01:26+00:0019 ledna, 2023|
Možnost plánování příspěvků přímo v Linkedinu! Novinka, která ušetří spoustu času. Aktuálně je tato funkce spuštěna u většiny desktopů, ale postupem by měla být aktivní i v mobilních zařízeních. Správa sociálních sítích se stává zase o kousek dostupnější a snazší. Budete tuto funkci využívat?
Marketingové tipy do roku 2023
admin2023-01-19T21:02:18+00:002 ledna, 2023|
Připravil jsem pro vás souhrn několika základních tipů, jak posunout své marketingové působení v roce 2023. Ačkoliv jsou některé body naprosto základní, spoustu firem nebo e-shopů na ně pravidelně zapomíná. Rozhodně rok 2023 nepodceňujte a otevřete se novým marketingovým směrům. Optimalizujte s předstihem. S čistým štítem - auditem celého podnikání. jak si stojíte s produkty, náklady, vývojem ...
Nová spolupráce: Herbadent
admin2023-01-02T17:17:31+00:0018 prosince, 2022|
Nová výzva pro rok 2023. Společně s Michalem a Ondrou jsme navázali spolupráci se značkou Herbadent. V úterý jsme navštívili jejich zázemí a poslechli si část o historii a vývoji celé firmy. 100% z bylin. 125 let tradice. 100% česká. ověřená účinnost. Vyrobeno z bylin. https://www.herbadent.cz/ Navštívili jsme základnu na Praze 4. Zde jsme absolvovali úvodní seznámení s ...