O marketingu, prodeji a tvorbě obsahu
O marketingu, prodeji a tvorbě obsahu
6 prosince, 2024
Netradiční produkt a velká výzva. Jak jsem pomohl pivním podtáckům meziročně vyrůst na tržbách ...
13 srpna, 2024
Žádné rychlokvašky, ale pravidelný stabilní meziroční nárůst. Zábava i tvrdá dřina. Tak bych ve ...
26 ledna, 2024
Black Friday je každoročně jeden z největších vrcholků prodejní sezóny. E-shopy si ho oblíbily ...
25 ledna, 2024
Strategie a obchodní model firmy mají ve výkonnostním marketingu obrovskou váhu. Pokud mají reklamní účty ...
3 září, 2023
Rok 2023 dokazuje, že si video našlo své místo ve výkonnostních kampaních a obecně ...
21 června, 2023
Jestli je spolupráce mezi těmito dvěma specialisty důležitá? O tom není třeba ani diskutovat. ...
22 března, 2023
Ochranné značky (žlutě vyznačené) jsou místem, kde se v reklamě zobrazuje název stránky, informace sponzorováno ...
26 února, 2023
22. a 23.2. 2023 proběhl v Praze již tradiční veletrh Czech Online Expo, který ...
3 února, 2023
1) Publikum - cíl Pokud neznáte dobře své zákazníky a jejich nákupní proces, nemůžete ...
19 ledna, 2023
Možnost plánování příspěvků přímo v Linkedinu! Novinka, která ušetří spoustu času. Aktuálně je tato funkce ...