Blog2024-01-26T15:43:59+00:00

Přečtěte si

o marketingu, prodeji a videotvorbě

o marketingu, obchodu a videotvorbě

Cesta za 1.000.000 v obratu za jeden den v BLACK FRIDAY⚫ | Mini case study

⚫Black Friday je každoročně jeden z největších vrcholků prodejní sezóny. E-shopy si ho oblíbily natolik, že vzniklo spoustu různých variant této akce. S různými názvy a s různými datumy. Princip ale zůstal stejný. Nalákat návštěvníka na výhodné slevy a přesvědčit ho o nákupu. Pro nás marketéry je každoročním cílem z této akce získat maximum. U jednoho našeho klienta byl cíl jasný. Dostat ...

Snížení nákladů o 178 tisíc při zachování stejného výkonu🔥 | Mini case study

Strategie a obchodní model firmy mají ve výkonnostním marketingu obrovskou váhu. Pokud mají reklamní účty již od počátku špatný vítr v plachtách, může to znamenat velké množství špatně investovaných prostředků💸. V tomto konkrétním případě se jedná o 178 tisíc, které jsme klientovi ušetřili v rámci PPC reklamy v Google Ads. Největší problémy v účtu❌: přeplácení klíčových slov (i ...

Už se připravujete na Vánoce?🥂 Jak na kvalitní videopodklady, které zvýší vaše tržby ve vánoční sezóně

Rok 2023 dokazuje, že si video našlo své místo ve výkonnostních kampaních a obecně v online prostoru. Největší zastoupení tvoří na sociálních sítích, a to i díky příchodu nové platformy TikTok. Obsah generovaný uživateli (UGC) se stal velmi oblíbený, což je vidět nejen v samotných interakcích u videí, ale i při finálním nákupu na e-shopech. Vánoční sezóna s sebou nese pro většinu ...

Je spolupráce mezi PPC specialistou a Facebook specialistou důležitá?

Jestli je spolupráce mezi těmito dvěma specialisty důležitá? O tom není třeba ani diskutovat. I tak se ovšem často potkávám s klienty, kteří mají svůj marketingový tým sestavený z několika freelancerů. Ono to nemusí být problém, pokud celý tým pravidelně komunikuje a nehází si klacky pod nohy. Není nic horšího, než pře dvou specialistů o počet konverzí. A že se to sakra ...

TIP: Tvoříte reklamu ve stories? A znáte ochranné značky?

Ochranné značky (žlutě vyznačené) jsou místem, kde se v reklamě zobrazuje název stránky, informace sponzorováno a call to action. Pokud v těchto místech máte důležitou informaci, váš zákazník ji zřejmě přejde bez povšimnutí. Nejčastěji vídám tento problém u videí, konkrétně u titulků a popisků, které bývají použity příliš nízko. Ačkoliv máte k dispozici fajn video, můžete ho tímto velmi snadno degradovat. Stejně byste ...

3 věci, které jsem si odnesl z veletrhu Czech Online Expo

22. a 23.2. 2023 proběhl v Praze již tradiční veletrh Czech Online Expo, který se zaměřuje skoro na všechny odvětví online marketingu. Minulý rok nastalo spoustu změn, novinek, které značně mění svět v online, a tak jsem byl zvědavý, jak se k tomu ostatní postaví. 1. Umělá inteligence Nejvíce diskutované téma letošního roku je samozřejmě AI. Co dokáže, nedokáže, komu pomůže a ...

Přejít nahoru