Netradiční produkt a velká výzva. Jak jsem pomohl pivním podtáckům meziročně vyrůst na tržbách o 83 % při průměrném PNO 13% a to hlavně díky facebookové reklamě. Tvorba UGC, objevení nové cílové skupiny a spoustu dalšího v nové případové studii.

O Piváčkovi

Piváček.cz vytváří unikátní podtácky na míru. Vyberete si tvar, počet, pošlete vlastní grafický návrh a pivo si můžete vychutnávat na vlastním originálním podtácku. Samozřejmě to nemusí být pouze pivo, ale i limonády a podobně.

Definování kanálů

Pivní podtácky na míru jsou v rámci PPC kampaní vyhledávané jen zřídka, a proto bylo jasné, že hlavním kanálem budou sociální sítě. Na PPC – konkrétně Google Ads jsme ale nezanevřeli a měsíčně investujeme menší rozpočet i zde.

Atraktivnější grafika + testování kreativ

Původní reklamní kreativy historicky poměrně fungovaly, ale postupně ztrácely výkon. Bylo třeba vymyslet něco nového, více kreativního, živého, co uživatele na první dojem zaujme a zároveň ihned pochopí, o jaký produkt se jedná. Přes plnou, barevně plnou grafiku jsme přešli na jednoduchou, čistou, která generovala nejlepší výsledky. Jednoduché grafiky jsme testovali dále s myšlenkou zapojení UGC videí. Abychom si tuto myšlenku potvrdili, do stávajících bannerů jsme doplnili videa z videobanky.

původní grafika

první testování grafik

fungující grafika

V grafice by nikdy neměl chybět dobře viditelný produkt.

Tvorba UGC videí

Jednoduchá, avšak efektivní! UGC videa se stala základním stavebním kamenem propagace Piváčka. Vytvořili jsme první tři základní verze a následně je otestovali. První výsledky? 1/2 cena za nákup! K tvorbě těchto krátkých videí není třeba žádné profesionální techniky. Stačí jen telefon, promyšlený scénář a znalost střihu s editací. Pokud byste se chtěli dozvědět více o tvorbě UGC videí, klikněte na odkaz zde.

Blížilo se mistrovství světa v hokeji, a tak vyzkoušeli i video přímo s touto tématikou.

video s nejlepšími výsledky

UGC jsou v dnešní online propagaci absolutním základem pro efektivní akvizici.

Nové cílové skupiny, pravidelné měsíční zhodnocení

S klienty pravidelně absolvujeme měsíční hovory. Jinak tomu nebylo ani u Piváčka. Na začátku spolupráce jsme si definovali hlavní cílové skupiny, což byly primárně pivovary, restaurace, bary. Doplňkově poté sportovní kluby, nebo osobní zacílení ve formě dárku. V průběhu spolupráce se pan Šrámek svěřil, že občas zákazníci objednají i na svatbu.

Pivní podtácky na svatbě? Pojďme to zkusit zpropagovat!

první návrhy

doplnění o referenci a tlačítko

nejlépe fungující grafika | 80 % nákupů

Nová cílová skupina byla trefa do černého! V letním období jsme očekávali slabší měsíce, ale takhle se léto stalo skoro nejsilnějším obdobím v celém roce!

Interakce a komentáře

Interakce u reklam hrají obrovskou roli. Dokážou upoutat mnohem více uživatelskou pozornost a zvýšit tak CTR = počet lidí, kteří prokliknou na reklamu.

Pomocí ID příspěvků jsme využívali jednu reklamu u několika kampaní, což nám přineslo skvělá čísla.

Při natáčení videí je skutečně třeba myslet na vše, co by mohl uživatel zbytečně okomentovat. My jsme zrovna pro uživatele nezvolili vhodnou značku piva a komentáře na sebe nenechaly dlouho čekat. Na druhou stranu jsme měli díky interakcím rychlejší růst.

Zpětná vazba od Jaroslava

“Výborná komunikace a nápady na jedničku”

Vřele všem doporučuji, skvělý parťák v on-line propagaci a marketingu. Výborná komunikace, konzultace, kreativita, nápady na jedničku.

Jaroslav Šrámek

Pomůžu i vám

s úspěšnými kampaněmi

Potkejme se online nebo offline. Zjistíme, jak ziskový může být i váš marketing.

Nezávazná poptávka