Léto je v plném proudu a to často znamená pokles tržeb a poptávek. Na druhou stranu to znamená i více času pro brainstorming a potenciální rozvoj. ✅
Na co se zaměřit toto léto? 🖐
  • Projděte a optimalizujte webové stránky

Aktualizujte na webu staré informace, přidejte nový obsah (textový i vizuální)
a vylepšete dosavadní navigaci. Popřemýšlejte o nových stránkách, jejich rozvržení a vzájemném propojení.

  • Vytvořte si harmonogram

Harmonogram úkolů je jasný. Tenhle by měl být určen primárně pro obsah. Tvorba obsahu je totiž velkým trendem a čím dříve začnete, tím rychleji budete sklízet ovoce.

Unikátní fotky, krátká videa, chytlavé příspěvky.

  • Vzdělávejte se

Internet je plný užitečných článků, kurzů, videí, které vás mohou posunout zase o kus dále. Ať už je to školení o technikách vyjednávání, marketingové podcasty nebo naučná videa pro tvorbu

krátkých videí na sociální sítě.

  • Promyslete 4P

To je oč tu běží…

Produkt – upgradujte svůj produkt tak, aby byl pro zákazníky zajímavější než doposud.

Propagace – není ještě nějaký prostor, kde byste mohli inzerovat?

Distribuce – rozvíjejte nové spolupráce. Velkoobchod je fajn volba.

Cena – pořád všude kolem vidíme jen zdražování, není také ten správný čas na zvýšení cen?

A jak řešíte okurkovou sezónu vy?