- Projděte a optimalizujte webové stránky
Aktualizujte na webu staré informace, přidejte nový obsah (textový i vizuální)
a vylepšete dosavadní navigaci. Popřemýšlejte o nových stránkách, jejich rozvržení a vzájemném propojení.
- Vytvořte si harmonogram
Harmonogram úkolů je jasný. Tenhle by měl být určen primárně pro obsah. Tvorba obsahu je totiž velkým trendem a čím dříve začnete, tím rychleji budete sklízet ovoce.
Unikátní fotky, krátká videa, chytlavé příspěvky.
- Vzdělávejte se
Internet je plný užitečných článků, kurzů, videí, které vás mohou posunout zase o kus dále. Ať už je to školení o technikách vyjednávání, marketingové podcasty nebo naučná videa pro tvorbu
krátkých videí na sociální sítě.
- Promyslete 4P
To je oč tu běží…
Produkt – upgradujte svůj produkt tak, aby byl pro zákazníky zajímavější než doposud.
Propagace – není ještě nějaký prostor, kde byste mohli inzerovat?
Distribuce – rozvíjejte nové spolupráce. Velkoobchod je fajn volba.
Cena – pořád všude kolem vidíme jen zdražování, není také ten správný čas na zvýšení cen?
A jak řešíte okurkovou sezónu vy?