Strategie a obchodní model firmy mají ve výkonnostním marketingu obrovskou váhu. Pokud mají reklamní účty již od počátku špatný vítr v plachtách, může to znamenat velké množství špatně investovaných prostředků💸. V tomto konkrétním případě se jedná o 178 tisíc, které jsme klientovi ušetřili v rámci PPC reklamy v Google Ads.
Největší problémy v účtu
❌
- přeplácení klíčových slov (i na brandové výrazy)
- kampaně s dlouhodobě vysokým PNO (80 %+)
- 45 % zamítnutých produktů v Merchantu
- cílení na velmi obecná klíčová slova
- špatná struktura v rámci Shopping kampaní
PNO 37,8 %
Hlavní kroky v optimalizaci👍
- optimalizace a pravidelná práce s klíčovými slovy
- snížení zamítnutí produktů v MC pod 10 % (z čehož plyne lepší zobrazování v rámci produktových inzerátů)
- maximální využití akcí a rozšíření v rámci reklam
PNO 20 %
Nezávazná konzultace🤝
Během 30 minut zjistíte, jak si v online propagaci stojíte a jak může naše vzájemná spolupráce posunout vaše podnikání na vyšší úroveň.