Strategie a obchodní model firmy mají ve výkonnostním marketingu obrovskou váhu. Pokud mají reklamní účty již od počátku špatný vítr v plachtách, může to znamenat velké množství špatně investovaných prostředků💸. V tomto konkrétním případě se jedná o 178 tisíc, které jsme klientovi ušetřili v rámci PPC reklamy v Google Ads.

Největší problémy v účtu❌:

  • přeplácení klíčových slov (i na brandové výrazy)
  • kampaně s dlouhodobě vysokým PNO (80 %+)
  • 45 % zamítnutých produktů v Merchantu
  • cílení na velmi obecná klíčová slova
  • špatná struktura v rámci Shopping kampaní

PNO 37,8 %

Hlavní kroky v optimalizaci👍:

  • optimalizace a pravidelná práce s klíčovými slovy
  • snížení zamítnutí produktů v MC pod 10 % (z čehož plyne lepší zobrazování v rámci produktových inzerátů)
  • maximální využití akcí a rozšíření v rámci reklam

PNO 20 %

Získáno do kreditu pro kvalitnější akvizici v jiném kanálu

178.000.-💸

Zvýšení efektivity reklam o

17,8 %🔥

Trápí vás výsledky vašich kampaní?

Ozvěte se mi a probereme to.

Sledovat mě můžete i na sociálních sítích.

Nezávazná konzultace🤝

Během 30 minut zjistíte, jak si v online propagaci stojíte a jak může naše vzájemná spolupráce posunout vaše podnikání na vyšší úroveň.