Strategie a obchodní model firmy mají ve výkonnostním marketingu obrovskou váhu. Pokud mají reklamní účty již od počátku špatný vítr v plachtách, může to znamenat velké množství špatně investovaných prostředků. V tomto konkrétním případě se jedná o 178 tisíc, které jsme klientovi ušetřili v rámci PPC reklamy v Google Ads.
Největší problémy v účtu
Největší problémy v účtu
- přeplácení klíčových slov (i na brandové výrazy)
- kampaně s dlouhodobě vysokým PNO (80 %+)
- 45 % zamítnutých produktů v Merchantu
- cílení na velmi obecná klíčová slova
- špatná struktura v rámci Shopping kampaní
PNO 37,8 %
PNO 37,8 %
Hlavní kroky v optimalizaci
Hlavní kroky v optimalizaci
- optimalizace a pravidelná práce s klíčovými slovy
- snížení zamítnutí produktů v MC pod 10 % (z čehož plyne lepší zobrazování v rámci produktových inzerátů)
- maximální využití akcí a rozšíření v rámci reklam
PNO 20 %
PNO 20 %
Provedu i vás
ziskovým marketingem
Provedu i vás
ziskovým marketingem
Nezávazná konzultace
Nezávazná konzultace
Potkejme se online, nebo offline a zjistíme, jak ziskový může být váš marketing.