Jestli je spolupráce mezi těmito dvěma specialisty důležitá? O tom není třeba ani diskutovat. I tak se ovšem často potkávám s klienty, kteří mají svůj marketingový tým sestavený z několika freelancerů. Ono to nemusí být problém, pokud celý tým pravidelně komunikuje a nehází si klacky pod nohy. Není nic horšího, než pře dvou specialistů o počet konverzí. A že se to sakra stává!
Aktivní spolupráce této dvojice může totiž přinést mnohem víc, než vhodnou komunikaci. Všechny zajímá výkon. Cílem by mělo být získat nejlepší čísla na konci cesty = v administraci e-shopu. Ať už za to bude moci více facebook nebo google je vlastně jedno. Každý sice plní svou roli, ale oba kanály pracují dohromady a ovlivňují více faktorů.
Co se nám u klientů (díky této úzké spolupráce) daří realizovat:
◾ rychle stanovit místo a směr projektu k nejrychlejšímu růstu
◾ hodnotu / rozdělení rozpočtů do jednotlivých platforem
◾ maximálně škálovat různé kampaně a akce
◾ rychleji vyhodnocovat a optimalizovat
Neprůstřelná dvojka
Jsem moc rád, že tuhle dvojici tvoříme s Michalem Švihálkem.
Michal za reklamu na sociálních sítích (fb,ig, tiktok) a já za PPC (google, seznam, bing a zbožáky).
Každým z nás má zkušenosti trochu z jiné strany a to klientům přináší mnohem více, než výše zmíněné body.
S Michalem naši práci můžete vidět například u projektů: MatchaTea, Corial, HERBADENT a dalších.