Strategie a obchodní model firmy mají ve výkonnostním marketingu obrovskou váhu. Pokud mají reklamní účty již od počátku špatný vítr v plachtách, může to znamenat velké množství špatně investovaných prostředků. V tomto konkrétním případě se jedná o 178 tisíc, které jsme klientovi ušetřili v rámci PPC reklamy v Google Ads.

Největší problémy v účtu

Největší problémy v účtu

  • přeplácení klíčových slov (i na brandové výrazy)
  • kampaně s dlouhodobě vysokým PNO (80 %+)
  • 45 % zamítnutých produktů v Merchantu
  • cílení na velmi obecná klíčová slova
  • špatná struktura v rámci Shopping kampaní

PNO 37,8 %

PNO 37,8 %

Špatně zvolená strategie jednotlivých kampaní může utrácet nesmyslné částky v rámci jednoho prokliku.

Hlavní kroky v optimalizaci

Hlavní kroky v optimalizaci

  • optimalizace a pravidelná práce s klíčovými slovy
  • snížení zamítnutí produktů v MC pod 10 % (z čehož plyne lepší zobrazování v rámci produktových inzerátů)
  • maximální využití akcí a rozšíření v rámci reklam

PNO 20 %

PNO 20 %

Pravidelná práce s rozšířeními dokáže výrazně pomoci konverznímu poměru.

178.000.-

178.000.-

Získáno do kreditu pro kvalitnější akvizici v jiném kanálu

17,8 %🔥

17,8 %🔥

Zvýšení efektivity reklam o

Provedu i vás

ziskovým marketingem

Provedu i vás

ziskovým marketingem

Nezávazná konzultace

Nezávazná konzultace

Potkejme se online, nebo offline a zjistíme, jak ziskový může být váš marketing.